Τα 100% Hotel Design Awards συνεργάζονται με την Πλατφόρμα “Design Society”, εντάσσοντας και την κατηγορία “Design Products” στο περιεχόμενο του Διαγωνισμού!
Το έργο του William Morris, ενός πολυσχιδούς σχεδιαστή και ιδρυτή του Arts & Crafts -του πρώτου κινήματος που έκρινε σε βάθος τη Βιομηχανοποίηση-, επηρέασε τα μοντέρνα κινήματα, όπως το Bauhaus.
Η ώρα για ένα από τα ουσιαστικότερα βήματα για αλλαγή στον τρόπο που σχεδιάζουμε, ώστε να τους περιλαμβάνει όλους, έχει έρθει. Αυτή δεν είναι άλλωστε η επιτομή της συμπερίληψης;
Τα Future Labs στην Ελλάδα είναι «καταφύγια» ανάπτυξης και ένταξης των νέων τεχνολογιών και της τεχνογνωσίας στη ζωή μας, με στόχο τη βελτίωση του μέλλοντος.
Το έργο των Anthony Dunne και Fiona Raby δεν είναι διδακτικό. Κάθε άλλο. Είναι ένας τρόπος σκέψης και ανάπτυξης ερωτημάτων για το design του μέλλοντος.
Ποια είναι η θέση του καθίσματος στον 20ό αιώνα, όταν ο κόσμος γνώρισε τις περισσότερες ιστορικές και κοινωνικοπολιτικές αλλαγές; Μπορούν αυτές οι αλλαγές να προοιωνίσουν το σχήμα, τον τύπο και το υλικό κατασκευής ενός αντικειμένου τόσο εύχρηστου;
Η Ελλάδα έχει τις προοπτικές για την ανάπτυξη μιας αξιόλογης θέσης στον παγκόσμιο χάρτη του design. Γιατί όμως απουσιάζουν παντελώς τα αντίστοιχα μουσεία;
Τα Ξενία υπήρξαν κάποτε ορόσημα για την αρχιτεκτονική, το design και κυρίως την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας. Σήμερα, τίποτα δεν θυμίζει το αρχικό όραμα της κατασκευής τους.
Πιστεύοντας στο συνολικό design, το Studio Materiality δημιουργεί μια ενιαία οπτική εικόνα για αρχιτεκτονικούς χώρους και αντικείμενα, μέσω ενός ευφυούς γραφιστικού λεξιλογίου.
Η μόδα είναι παντού, μας επηρεάζει και επηρεάζεται από εμάς. Υπό ποιες συνθήκες, όμως, είναι ικανή να δώσει την αρμόζουσα φωνή στα προβλήματα της κοινωνίας;
Η Maria Pergay προσηλώθηκε, καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια της καριέρας της, στις «γλυπτικές» ιδιότητες του ανοξείδωτου ατσαλιού, χαρίζοντάς μας αντικείμενα που εξακολουθούν να θεωρούνται πρωτοποριακά.
Γνωρίζουμε τι είναι το Good Design και, φυσικά, καταλαβαίνουμε πότε ο σχεδιασμός ενός αντικειμένου μπορεί να θεωρηθεί «κακός». Μήπως, όμως, αυτή η διαχωριστική γραμμή είναι κάπως συγκεχυμένη;
Following year-long works, the celebrated American architect Peter Marino has reinvented, spanning over three floors and for the second time, a completely new boutique.
Το έργο του Χιλιανού αρχιτέκτονα Smiljan Radic είναι σύγχρονο. Δεν είναι σύγχρονο μόνο επειδή γίνεται τώρα στη στιγμή τη δική μας, στην εποχή τη δική μας και στους χρόνους τους σημερινούς, αλλά με μια πιο “μεστή” έννοια.
Designers από την Ελλάδα και το εξωτερικό χρησιμοποιούν πρώτες ύλες που προέρχονται από απορρίμματα, απομεινάρια οργανικής ύλης και αχρησιμοποίητα δομικά υλικά.