Με τις καινοτομίες της σε μια εποχή αλλαγών, η Jane Jacobs κατόρθωσε να αλλάξει την «εμπειρία» της πόλης. Μήπως, όμως, το σύγχρονο placemaking μας έχει αποπροσανατολίσει;
Τα Ξενία υπήρξαν κάποτε ορόσημα για την αρχιτεκτονική, το design και κυρίως την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας. Σήμερα, τίποτα δεν θυμίζει το αρχικό όραμα της κατασκευής τους.
Στο Radar του Δεκεμβρίου, καλωσορίζουμε τον χειμώνα και ξεχωρίζουμε έπιπλα και αντικείμενα που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε συνθήκες άνεσης και ζεστασιάς στον χώρο του σπιτιού ή της εργασίας σας, όπως χαλιά, πολυθρόνες και κεριά. Ανακαλύψτε τα όλα στο Radar του Δεκεμβρίου!
Στο Radar του Νοεμβρίου, ξεχωρίζουμε και σας παρουσιάζουμε designers και artists από κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Κύπρου, που δημιουργούν έπιπλα ή αντικείμενα που εναρμονίζουν τον κόσμο της τέχνης με την πρακτικότητα.
Η τέχνη της ξυλογλυπτικής είναι πανάρχαια, όμως δεν έχει σβήσει ακόμη. Άλλωστε, είναι μια μορφή τέχνης, ή καλύτερα χειροτεχνίας, που ανάγεται στις απαρχές του design.
Έχουν σχέση ο καρχαρίας, οι τερμίτες, τα πτηνά και ο λωτός με το design και τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό; Φυσικά, και είναι αμεσότερη απ’ ό,τι νομίζουμε.
Παγωτό από πλαστικό, έπιπλα από κομφετί και «πλαστική» αρχιτεκτονική. Και όμως, υπάρχουν projects όπου το πλαστικό επαναχρησιμοποιείται οικολογικά, αλλά και κάπως ανορθόδοξα.
Σχετίζεται τελικά η τέχνη του αργαλειού με την αρχιτεκτονική και το σύγχρονο design; Η απάντηση, ίσως, βρίσκεται στα νέα τεχνολογικά μέσα του σύγχρονου design.
Τα 100% Hotel Design Awards συνεργάζονται με την Πλατφόρμα “Design Society”, εντάσσοντας και την κατηγορία “Design Products” στο περιεχόμενο του Διαγωνισμού!
Το έργο του William Morris, ενός πολυσχιδούς σχεδιαστή και ιδρυτή του Arts & Crafts -του πρώτου κινήματος που έκρινε σε βάθος τη Βιομηχανοποίηση-, επηρέασε τα μοντέρνα κινήματα, όπως το Bauhaus.
Η ώρα για ένα από τα ουσιαστικότερα βήματα για αλλαγή στον τρόπο που σχεδιάζουμε, ώστε να τους περιλαμβάνει όλους, έχει έρθει. Αυτή δεν είναι άλλωστε η επιτομή της συμπερίληψης;
Τα Future Labs στην Ελλάδα είναι «καταφύγια» ανάπτυξης και ένταξης των νέων τεχνολογιών και της τεχνογνωσίας στη ζωή μας, με στόχο τη βελτίωση του μέλλοντος.
Το έργο των Anthony Dunne και Fiona Raby δεν είναι διδακτικό. Κάθε άλλο. Είναι ένας τρόπος σκέψης και ανάπτυξης ερωτημάτων για το design του μέλλοντος.
Ποια είναι η θέση του καθίσματος στον 20ό αιώνα, όταν ο κόσμος γνώρισε τις περισσότερες ιστορικές και κοινωνικοπολιτικές αλλαγές; Μπορούν αυτές οι αλλαγές να προοιωνίσουν το σχήμα, τον τύπο και το υλικό κατασκευής ενός αντικειμένου τόσο εύχρηστου;
Η Ελλάδα έχει τις προοπτικές για την ανάπτυξη μιας αξιόλογης θέσης στον παγκόσμιο χάρτη του design. Γιατί όμως απουσιάζουν παντελώς τα αντίστοιχα μουσεία;